Saturday 21 August 2010

Day 2 : Make a bulleted list of everything that happened in your day

Assalamualaikum dan selamat sejahtera
*tak ada idea


*tengok betapa malasnya aku ni . btw , aku tak guna selimut yang berwarna pink .

Pagi tadi aku bangu pukul 6.30am-kott . Entah la , aku pun tak pasti . Sebenarnya , before that i was dreaming .Yeah , dreaming . Then , ada orang suruh bangun solat Subuh . *crap
The dream was like this
Okayokay back to the topic .



*aku tak guna tooth brush warna hijau

  • First of all , aku pergi gosok gigi . Nampak gambar dekat atas tu ? Kalau tak nampak , pendek umur . *just joking
  • Before that , I was thinking whether nak lipat selimut ataupun tidak . *of course the answer is no
  • Lepas siap mandi dan bla bla bla , aku terus huka facebook , twitter , blogger and google . *i think so





 

.......................................................................................................................................................




  • * setiap isnin , 10 malam


  • *yeah , she's cute right ?


  • Pas tu , aku tengok Dottie (astro-apa-entah) .


  • Sambil tengok tv , sambil buat karangan BM yang pasal kebaikan ko-kurikulum tuh . Hate doing karangan . *karangan yang dibuat sambil lewa . hehe


  • Depan tv tu jugak la , aku bergaduh dengan adik aku . Biasa la , adik kan . Annoying .


  • Ignore those black dots up there . Tibatiba muncul .


 
*i didn't do the homework , aku tengok je





  • Btw , that mathematics homework tak siap lagi . Agakagaknya bila nak siap ? *takkan siap pun


  • Lagipun , Mrs Maths ni ada anak yang bernama Miss Transformations . I hate Miss Tramsformations but i love Mrs Maths . Don't get it ? *figure it out yourself

*aww . she's adorable
*btw , i don't think i sleep with a smile on my face



  • Pukul 2 lebih tu , aku TERtidur . Tak sengaja .


  • Tapi , that sleep made my brain back to normal . *false statement


  • Aku tidur selama 2 jam lebih . Lama gila !

*best cerita ni



  • Aku tengok cerita ni pukul 4 lebih .


  • Honestly , dulu aku tak minat cerita macam ni . Tapi , the first time i watched it , it was interestingggg .





  • Okay , aku nak pergi tengok Harry Potter !
 BYE !