Thursday 26 August 2010

Day 5 : A letter to an ex

Honestly , aku tak pernah ada ex .
For this project , aku anggap aku ada ex . hmmm , dia punya pasal la aku tinggalkan dia .
*muka tak-berapa-nak-betul . Btw , aku tak berapa minat dengan boyfriend girlfriend ni .


Dear ex - ku (Mr . Popular) ,
   Saya mau minta maaf sekiranya i've taken your popularity . Yes , saya ni seorang yang suka publisiti . Publisiti yang mahal punya ! muahahahahhahahaha . Mr Popular , saya malas mau hantar surat kepada kamu , kerana saya tau kamu tengah mencerminkan diri sambil memuji dirimu itu handsome la , ni la tu la . Perasan ! Just because you're in the football team , doesn't mean you're handsome . Sean ( bukan nama sebenar ) tak handsome pun , tapi dia lebih baik dari kamu . Honestly , all i wanted was popularity ! HAHA XD .


  Lastly , we are never meant to be together . Kecuali , kalau seluruh dunia kenal kamu , barulah kita boleh bersama .

From ,
ex Miss Popular .
*yang suka publisiti