Saturday 25 September 2010

Day 10 : A letter to the person you hate most or caused you a lot of pain

To , Farah ( bukan nama sebenar )


Aku benci kau . Kau tahu tak ? Kalau kau tak tahu , memang kau bengap . Did you know , you're a two-faced cow ? Is it okay for me to call you a cow ? I think it's okay . You're not cute , you're ugly . Depan lelaki , kau punya lah ayu , baik dan blah blah blah . Tapi depan kiteorang , huh ! MENYAMPAH ! Kau ingat orang tak perasan perangai kau sebenarnya ? Eh , diorang perasan la . One more thing , why are you always attracting attention ? I hate it when you do that . Minah , tak payah la nak ' show off ' . Kau pandai ke tak pandai ke , keep it to yourself ! Btw , kau jangan perasan yang kau tu comel , sebab kau hanya akan memalukan diri kau sendiri . Mau ? Satu lagi , I know what i'm supposed to do , so don't tell me what to do . Kalau kau nak mengumpat pasal aku , buat je lah . Ada aku kisah ? Pergi bla lah . 
Sorry jika aku ter-terkasar bahasa . *padahal aku tak sorry punnn


Yang ikhlas membencimu ,





ihateyou

*comel tak tandatangan aku ? haha .